//super awesome!
awesome self !

Navigation : touch my hover image below! :P



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my diaries :D


Precious you !

You've stumbled upon my blog! WARNING! this blog contain my life stories :D feel free to read it and keep you harsh comment with yourself . I don't need bebehh :3


Tweet !

Big Clap!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: IzaHazira
Others:   


lets hear it ;)!




Gratisan Musik

Exam !

Omg -,- punyalah stress exam baru2 ni . sepanjang exam ada ja dugaan huaaaaa 
makan malar time exam ni . apa tidak , tekanan jo xD
ini baru exam belum lagi spm ba wtf
tapi ada la juga kenangan2 time exam ni ;D

Time di uitm hari tuh ada lagi jumpa kawan2 baru ~ sempat lagi cuci mata . hehehe
tapi ada tuh kakak bikin stress seja -,- org mau enjoy2 eihhh 
nasib ada si abg hariff datang time tuh , sma dia ja aku mgadu , haha lepas tuh dia ajar aku lagi arh uisehh
then rmai2 lepak2 kat likas makan. ^_^

ada lagi time Tasha dtg p rmh hari tuh . aku,mira tasha tinguk la spongebob kan , brabis ba ketawa2 tguk , pdhal adik aku diam2 ja tguk ar xD kami ja keno ktawa btul hahha :'D

then , muka aku sunburned lagi , skali masuk kelas semua ba jadi nigga , drg pun sunburn hahaha siok betul ada juga kawan aku xD apa lagi d kelas panggil keling2 ja kmi ahhaha

 baa itu sejaa . peace out ;)